Vásárlás menete, GY.I.K.

KÉRDÉSEK és VÁLASZOK a WEBSHOPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁSRÓL

Szeretettel köszöntjük az EREDETI ZIEGLER OSTYA – WEBSHOP-ban! Ezen az oldalon megtudhatja, hogy milyen módon lehet rendelést leadni, mit kell tudni a megrendelt termékek szállításával és átvételével kapcsolatban.

Vásárlás menete, GY. I. K. – EREDETI ZIEGLER OSTYA
Nézzük sorban a leggyakrabban előforduló kérdéseket!

„Hogyan tudok rendelést leadni webshopon keresztül?”

A kiválasztott termékeket – minden esetben a „Kosárba”-gombra kattintással tudja megrendelni. Ezt követően válassza ki a mennyiséget, majd a “tovább a pénztárhoz” a vásárlás lebonyolítható a szállítási és számlázási adatok megadásával. Az EREDETI ZIEGLER OSTYA webáruházában a vásárlás előtt nincs szükség regisztrációra.

„Hogyan tudom regisztrálni magam?”

Regisztrálni a honlap jobb felső sarkában lévő emberalakra való kattintást követően tud. Amint rákattint a sziluettre, lenyíló ablak jelenik majd meg, majd a “Regisztráció” feliratú gomb megnyomását követően töltse ki az űrlapot. Kérjük, hogy minden esetben valós e-mail címet és személyes adatokat adjon meg, hiszen ezekkel tudunk precízen dolgozni a rendelés felvétele során.

„Milyen lépésekben történik a rendelés leadása?”

1. A termék kiválasztása:

• Bejelentkezés nélkül is ki tudja választani a megrendelni kívánt termék(ek)et.

• A termék képére kattintva nagyobb méretben is meg tudja tekinteni az adott termék fotóját és a termékleírást. 

• Ezen az oldalon is megadhatja, hogy hány darabot rendel a termékből, majd a KOSÁRBA gombbal hozzáadhatja azt vásárlói kosarához.
2. Megrendelés:

• Miután megtörtént a termékek kiválasztása, a jobb felső sarokban lévő „Kosár” feliratra kattintva állíthatja össze a termékek megrendelését. Törölhet is vagy hozzáadhat.

• A jobb oldalon történik a szállításhoz és a számlához szükséges adatok megadása.
3. Szállítás megadása:

• Jobb oldalon kell kiválasztani a szállítási módot. Rendelését csak házhoz szállítással küldjük. A megrendelését a Magyar Posta fogja eljuttatni Önhöz.
• Házhozszállítás esetén a https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal oldalán tud tájékozódni merre jár a csomag!
4. A rendelés kifizetése
:
• A kifizetés BARION bankkártyás partnerünkön keresztül történik, megbízható Bankkártyás fizetéssel. Az Eredeti Ziegler Ostya semmilyen bankkártya adatot nem kap meg és nem tárol.

• Ezután a Megrendelés elküldése gomb megnyomásával küldheti el megrendelését.
5. Rendelés visszaigazolása:

• Megrendeléséről automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk a rendelés során megadott e-mail címre.

• Miután a rendelést előkészítettük, a Magyar Posta e-mailt küld a rendelés során megadott e-mail címre, a feladásról.
6. A rendelés átvétele
:
• Házhozszállítás esetén a Magyar Posta kézbesíti a megadott címre 3-7 munkanap alatt.


„Mit tegyek, ha nem kaptam visszaigazolás a megrendelésről?”

Ha a megrendelést követő három órán belül ez nem érkezik meg automata visszaigazoló levelünk, kérjük, NE küldje el újból a megrendelést, hanem vegye fel velünk a kapcsolatot a webshop@zieglerostya.hu e-mail címen.

„Hogyan tudom átvenni a megrendelt termékeket?”

A házhozszállítással kért terméket webshopunkban kiválasztott termékeket a Magyar Posta kézbesíti a megadott címre.
A szavatosság miatt a csomagra vonatkozóan kérem olvassa el: www.zieglerostya.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/ 8. és 9. pontját!

FONTOS! Arra kérjük, hogy a futár jelenlétében bontsa ki, és ellenőrizze a kapott csomagot, hogy a rendelés alapján hiánytalanul és sérülésmentesen érkezett-e meg minden termék, illetve ellenőrizze, hogy a számla egyik példánya a csomagban van-e. Amennyiben a termékeknél hiányt vagy sérülést tapasztalsz, úgy azt rögtön jelezd a futárnak és vegyetek fel róla jegyzőkönyvet, így a lehető legrövidebb idő alatt orvosolni tudjuk a problémát. Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítést hagy a kiszállítási címen, vagy értesít a megadott elérhetőségeken. A kézbesítés kétszeri sikertelenségét követően a csomagot visszaszállítják a raktárba és a megrendelést ez esetben töröljük.

„Mennyibe kerül a kiszállítás?”
Webshopon keresztül leadott rendelését házhozszállítással küldjük Önnek.
Ennek költsége:

0-1 kg: 1458 Ft + csomagolási díj: 400Ft
1-2 kg: 1484 Ft + csomagolási díj: 400Ft
2-3 kg: 1531 Ft + csomagolási díj: 400Ft
3-4 kg: 1555 Ft + csomagolási díj: 400Ft
4-5 kg: 1567 Ft + csomagolási díj: 400Ft
5-10 kg: 1567 Ft + csomagolási díj: 400Ft
10-15 kg: 2288 Ft + csomagolási díj: 400Ft
20-25 kg: 4310 Ft + csomagolási díj: 400Ft
25-30 kg: 4376 Ft + csomagolási díj: 400Ft
30-35 kg: 4717 Ft + csomagolási díj: 400Ft
35-40 kg: 4717 Ft + csomagolási díj: 400Ft

„Készpénzzel tudok fizetni?”
Igen! Ha az utánvétes lehetőséget választja, a házhozszállításkor fizethet a futárnak.
Ebben az esetben 211 Ft-al lesz csak több a rendelés összege. Ehhez a pénztár oldalon az utánvétes pöttyöt kell választani.

A csomagot 3-7 munkanapos határidővel a Magyar Posta juttatja el Önhöz.
 A megrendelések kiszállítását kizárólag Magyarország területére tudjuk vállalni. A számlát elektronikusan küldjük Önnek az email címére, és mellékeljük a csomagban. Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítést hagy a kiszállítási címen. A kézbesítés kétszeri sikertelenségét követően a csomagot visszaszállítják a raktárunkba és a megrendelést ez esetben töröljük.
Csomagpontra élelmiszert nem tudunk küldeni, kizárólag házhozszállítás lehetséges.
A feladott csomagról itt érdeklődhet: https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal
Előfordulhat, hogy a kiválasztott termék(ek) nincsen(ek) raktáron az adott időpontban. Ilyen esetben munkatársaink felkeresik Önt a megadott elérhetőségek egyikén, és egyeztetnek Önnel a csomag tartalmát és kiszállítási idejét/módját illetően.
Tájékoztatunk, hogy a leadott megrendelés fizetési kötelezettséggel jár, a számlát a megadott emailre küldjük. Az árak az ÁFA-t tartalmazzák, bruttó árak.

„Át tudom venni személyesen is a termékeket?”

A webshopunkon leadott rendeléseket csak házhozszállítáásal tudjuk küldeni. Termékeinket megvásárolhatja az Auchan, Tesco, Prima üzletekben is.

„Webshopon rendeltem, megkaptam a terméket, de mégsem szeretném megtartani – mit tegyek?”

A webshopon történt rendelések kapcsán lehetőség van arra, hogy az áru átvételét követően 14 munkanapon belül a megrendelő elálljon a vásárlástól, ennek pontos részleteit kérem olvassa el a www.zieglerostya.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/ 7. pontjában. – erről itt talál még információt. 

„Külföldre is kérhetek kiszállítást?”

A webshopból sajnos, csak Magyarország területén belül tudjuk kiszállítani a megrendelt termékeket.
Tippet azonban tudunk adni:

• Megkérheti egy kedves, Magyarországon lakó ismerősét, hogy átvegye a csomagot saját lakcímén, s később ő eljuttatja Önhöz

• Termékeinket megvásárolhatja az Önhoz közel levő Auchan, Tesco, Prima üzletekben is.


„Sok infót olvastam itt, de lenne még kérdésem – hol érhetem el az Eredeti Ziegler Ostyát?”

Igyekszünk minden lehetséges kérdésre választ adni már a honlapon, de telefonon is tud érdeklődni tőlünk.
Elérhetőségeink:

Telefon: +36 20 390 2800 
e-mail: webshop@zieglerostya.hu